петък, 10 януари 2020 г.

***


Искам да ти разкажа

на Лу

Съдбата не почете мойта младост
безръка бе, орисница стоока,
и полета ми с крясък в миг отне,
зловещо небесата ми ориса.

Бях жрица в моя златен храм,
разковничето беше с благо семе,
от нежен смях трептяха векове
сребристи чанове във изгрева вградени.

Съдбата бе жесток мъчител,
огромен демон с гарванова паст,
от гробниците със мъртвешка песен
божественото мигом ми отне..
.
А бях така омайно чиста,
не бях изпяла своите слова,
страстта попивах с жадни устни,
ухаещи на медена роса.

Как рухва моята надежда
парченца тишина валят от скръб,
цветята в тайната градина бяха есен,
попарени от дяволкият лъх.

Къде си радост, бурно златокоса,
ветрища от смразени лесове,
в косите ми оплитат стоманена мрежа,
и вместо рози шипове с бодли.

Анна



Няма коментари:

Публикуване на коментар