неделя, 27 май 2018 г.

Фрагменти


Между световете блуждаем,
неуморимо съвременни,
междуречия пълни с очакване,
бродирани сънища в рамка,
плътни сенки от нечие щастие,
камък със примка на шията.

Безтегловно рисувани приказки,
ренесансови акварели
като голата истина...

Казваш ми:
Просветените знаят,
има много дълги пътища по пътя
и много дълбоки небеса ...
Казвам ти:
Ето ме..
Тук съм и съм
Полетът ми ...ветровит е...

Усещането пролетно е
с дъх на зима
бродирани снежинки
в макови цветове,
обятия разпънати на кръст
родени в лунното усещане
за Любов...

Между световете блуждаем,
неуморимо съвременни,
липсващото записано на пергамент е,
в безпътието на душите,
търсещи мир с Бога...

Аз стих съм, ти коралов риф си,
някъде между бреговете,
Русалката превърнахме в морска пяна.

В бездънният прозорец на сърцето
пазим спомени
по-топли от въглени,
взривяваме макови семена,
оплождайки нивите на небитието...

Ан ..Лун




1 коментар: