четвъртък, 12 ноември 2015 г.

Поетични еротични недоразумения

Спусни  се по извивките 
търси огънчето  
отпивай сънищата 
все по надолу...
разкривай съкровенията 
тайните ...
ближи мечтите... 
бавно
докато се сбъднат в устните ти...

С една гореща прегръдка
 на морския бряг ми пожелай красива вечер
... ще си мисля за теб...
целувайки те навсякъде...
Уморих се, моя мокра вълнице...
бушуваща във чувствата ми слепи...
а буревестника е моя плам...


Повярвай  на устните  днес...
макар да са ужасно ненаситни....
и в балдахин от сънища нощес
ще те събудя - без да те попитам...
Обичам твоето мълчание 
да се превръща в бездихание...
Не ме прегръщай със душата си
а защурей със мен в недрата ми,
разцъфналите  клонки с жар целувай,
по пеещите  изворчета ти палувай
парещите  огънчета недей гаси...
Във меката ми падина нощувай..ТИ..





Няма коментари:

Публикуване на коментар