вторник, 20 октомври 2015 г.

Притча за непредсказуемото

"Отвъд представите за греховно и праведно се простира поле. Там те очаквам."

Джеляледдин Руми

Изтича времето. Не е ли тъжно.
Вглъбено в своя бяг към ничия земя.
Душата ми се рее доверчиво в сънища,
привикнала да се сбогува с близостта.

Ранимото е всъщност състояние,
пресечна точка от вина и грях.
Идеите ми плачат от безумствата,
превърнали мечтите във тъга.

Владея се когато си отива  любовта,
несподеленото във мен гори.
И не от дързост,а от тишина,
угасва пламъка трептящ от безразличие.

Виж устните ми от роса,
стопени в безутешно жълти листи.

Събуждам се без теб с рутинно чувство.
От тебе отделена приличам на река.
Река в която коленича.
Рискувам да се преродя. В сълза.

Усещам дъното, тук няма прилив,
 чрез който да се причестя.

Дали е допустимо да съм стигма,
непредсказуемото да явя,
дали защото съм пресечна точка,
разделям с теб на притчите солта.





Няма коментари:

Публикуване на коментар