неделя, 25 май 2014 г.

Жримуняшка

 „Безполезните закони отслабват нужните закони.”

 Шарл де Монтескьо

Такова ми е изборно, най-изворно,
почти като в  педагогическа поема,
по Макаренко ще възпитам мойто племе,
дано по бързо се съвземе.

Избива ме на мисли, ах дано
засрамя някой ден и Монтескьо.

Събуждам се, а вънка майско утро,
почти по обед, с аромат познат,
кафе  на някаква мансарда пие,
съседа ми, най-гадно синеок.
Щастлив е знам, не му е трудно,
най-трудното е пак за мен.

Напират междуречия от Тигър и Ефрат
в гърдите си не мож се  поберат.

Къдриците ми шеметно се вият,
като абсурдни черноморски знамена
Ще съчиня поема на поемите а вие,
три пъти се ритнете във...носа.

Изпих нектарна  римунашка днес,
така поетите не ще да ме надничат,
метафорите често си приличат.

Ай що съм толкова добра богиня,
най- вдъхновенна Анна от морето,
за слава Божия  записана със име на небето!

Жримуняшка - закон за защита на авторското право в моя случай




Няма коментари:

Публикуване на коментар