събота, 8 март 2014 г.

***


През есента,
в подножието на зимата,
след края на деня,
преди нощта,
сред чувствения свят
на дюните,
издайнически стича се
дъга...
Два цвята в нея.
Ти и аз...
Два лъча с остри многостени,
прокрадващи се нощни светила,
сред багрите на няколко вселени.
През пролетта,
в подножието на лятото,
след края на нощта,
преди да съмне,
всред жадни сенки,
във бездънни времена,
положих клетва
в твоя храм бездумен.
Видях те там затихнал от любов,
посоките раздираха сезоните ни,
във сухите листа изгряваха слънца,
дъждеца ромолеше сред зърната
в струйки непокорни...
Възторга те прегърна мълчаливо,
във шепите ми  пеперуда долетя,
запърхаха крилата срамежливо,
приличаха на твоята душа.
От устните ми излетяха думи,
слънцето възторжено замря,
навярно птица съм,
и ми прилича,
кръжа такава малка и добра.
Простора ти дарявам.
Кът от Рая...
Преди да се разтвори Ада...
В мътилка безутешни рими,
без глас,
потъва вечерта...




Няма коментари:

Публикуване на коментар