събота, 8 март 2014 г.

И няма край живота бодър

Дъждовен ден...
Празнувам себе си...
Не вливай в мен сълзи небесни,
прогизнал склон от влага изсушен.
Смирено се накланям,
Аз Титаник съм,
непотопяем спомен,
вик на глупостта...
И да ви кажа смела съм!
И не ми пука...
Протече покрива...
Тавана избуя!
В тревите на саваната ще легна за сполука
Като заслон от  тая пролетна шетня!
Дъждът ръми, ама че скука...
И ръси думи...тра ла ла...
Най пролетния сън във прах загънат,
проплаква в тъжния ми стих...сега!
Какво пък, ще си пийна вино!
Кебапче прегоряло ще изям!
След туй сладкиш, гранясала маслина,
любовна мъка сгушена в мъжа!

Ухилен червей в кухнята ми свит...

И викам си, ще ида в кафенето!
Ще пийна ром.
И ще похапна грис.
Бозата ще оставя за вечеря,
сладкиша ми е реване с ориз!
Напсувах мартенското време.
Обух си новия ботуш.
Усмихнах се.
Дошло е време,
да се превърна в морски бриз...
Ще бъда като зряло лято,
целувано от брегове...
Надежда имам във сърцето...
Живот здравей!

Обичам те! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар