събота, 12 октомври 2013 г.

Опит за приземяване

Различността, проклятие или трагизъм с оттенък на драма.
Светът е тотално изкривен.
Нима някога е бил нещо повече.
Няма да пиша философски трактати.
Това е виртуал.
Не мога да бъда всеки ден различна и да се правя на каквото не съм.
Не е кошмарно, че съм жива.
Твърдя, че съм намерила отговор на въпроса защо!
Защото…
Дивно и чудно съм устроена...
Дишам и въздуха е като простор.
Такъв безплътен и докоснат от  неизброимите дихания живот преди.
Мъждукащо преселение преродено в новораждане.
Кръговрат преди ладията да премине подземните води на Стикс…
Хора сме,но защо е това стълпотворение от гнили отпадъци, замърсили крехкото равновесие което опложда живота.
Пресичам стената на собствената си неизвисена тоналност от  крещящи вопли и се смалявам...до предела на онова отчаяно безразличие, което ме залива със сивото блатясало спокойствие на очакването.
После идва вечер.
Сътворение.
Ден първи!



Няма коментари:

Публикуване на коментар