понеделник, 26 август 2013 г.

Мотиви от дневника на една снобарка


В четвъртък съм родена, като в приказка.
В замък сред дъбравите на нечии приумици.
Прокапала сълза от езерото край постелята ми,
далеко някъде светкавица процепила небето.

Понякога във петък съм на себе си.
Преглъщам стъпките на бързащото лято.
А някъде отгоре ме догонват мислите,
невинно премълчали чаканите истини.

Изгрява съботното слънце и в пустинята.
Земята е в очакване на чудото.
Целувам изсушените ти устни дъхави.
И иска ми се да погаля утрото.

От нежност се разтапям във неделите.
Ухае въздухът на морски рифове.
По влюбена съм от  усмихнатия сън на времето,
в корема ми танцуват  лудо пеперудите.

Понеделникът е щураво кълбо.
Трудно устоявам на тревогата.
Няма те във моя небосвод.
Смисъла на залеза нима е в невъзможното?


Няма коментари:

Публикуване на коментар