неделя, 30 юни 2013 г.

Присъствие


Ти ли си вихърът,
 който отнесе прокобата на сивия ми ден.
Ти ли си огънят,
върху който танцуват нозете ми.
Ти ли си слънцето,
стоплило замръзналото семе вътре в мен.
Търся те и те намирам
в хляба, с който ме храниш винаги,
в любовта с която ме даряваш
във вярата с която ме обграждаш,
в чудото на живота, който си ми дарил.
Прости ми,
бедния ми дух към теб полита Отче мой,
какво от туй, че съм човек един,
потънал в кал и във окови.
Ти ме изми и ме очисти,
над мене има светлина,
и в мрака на живот суетен
обливаш ме със живата вода.
Ти си небето засияло
във лъчезарен майски ден,
ти си във тленното ми тяло
в сърцето ми което взе.
Ти си навсякъде.
Единствен.
Ти Бог и вечна Светлина.
Иисусе мой, сега съм твоя,
прекланям във смирение глава,
докосвам се до раните прободени,
присядам до кървящите нозе
и капка свята кръв по челото ми пари,
спасява ме от всички грехове.
Благодаря ти, че те има,
благодаря ти, че при мен дойде,
докосна ме и беше сила,
велика като Твоето небе.
Ако съм мрак,
ти с огъня разпръсваш
тревоги грижи и беди,
ако съм сам Ти ми говориш,
гласът ти нежно ми шепти.
Ако съм буря Ти гърмът си
светкавица огряваща нощта,
ако съм стон Ти си победа
и кръст един прогонил подлостта.
 Ако съм знаме ти си знаменосец
изписал с огнена ръка
туй слово вечно що с духа си,
откривам аз във скръб или тъга.
 Благодаря ти радост моя,
Ти мое блеснало небе
благодаря ти мили Боже
тъй хубаво е че дойде!


Няма коментари:

Публикуване на коментар