неделя, 17 февруари 2013 г.

Недолюбена



Белопер и нагизден запристъпва със хъс,
лебед странен и малко навъсен.
Аз подскачам си волна  из зимната ръж,
ведро слънце в косите ми грее.
В здрача светъл  съзирам  нехае нощта,
виолетово нежна девица.
Странен лебед размахва широко крила,
в мрака клюна му  пагубно лъсва!
Сто целувки напевни ми спряха дъха,
ненаситен е белия скитник.
А  над мене отгоре отново звезда,
шеговито усмихнато цвете.
Дълга нощ се задава, а отвред тишина,
май пернати сме двамата в мрака.
Но какво пък, след тая безумна игра,
сто цигулки   рефренно ще пламнат!
Днес е славата тук,
хайде дайте ми вино,
самодивско душа ми запя,
няма никой до мен, само лебедов пух,
перушина и шепа тъга.
Нещо стяга ми вътре душата,
пак във приказка гмурнах се днес,
но какво пък, лебед бял
шепа лебедов сняг  в капки  бяла луна,
във бездомната шир ще ми светят.


















Няма коментари:

Публикуване на коментар