четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Февруарското



Весел празник с Валентин,
май до Трифон се събудих.
Ех, че февруарски дъжд,
в облак  сутрешно разбунен.
Винце без мярка и  мезе,
нещо ми върти главата
шапка нямам но защо
виждам си отзад краката.
Торта с крем - Тибетско плато
после някакво сърце,
рипна Бакхус да се смее,
от съседното кръчме.
Дионисий с мен  играе
и кръвта ми закипя
ще го метна във кревата,
а над нази Небеса.
Елексирно ме зарежда,
туй божествено момче,
в мен богинята напира
с туй възвишено винце!
И защо така клокочи
днес вечерното небе?
Утре ще бера срама си,
момко ти насам ела,
и спонтанно ме целувай,
февруарско ми е знай,
хайде с мене потанцувай,
и на воля поиграй!
Сбъдната мечта съм днес,
страстно, трепетно ме притисни,
шеметно гърдите ми целувай,

и юнашки ме люби!


Няма коментари:

Публикуване на коментар