петък, 9 ноември 2012 г.

Стихо-Творение

Шантаво Стихо-Творение

Крилата ми,

обрулени от вятъра
пробягват плахо през Света,
душата ми,

копнееща за Светлото Начало,
безмълвие обвива,
притаена е мълчи!

Несътворение в деня,

в нощта ,
пробудено,

очакващо неспирно броди
незнайно тихо,
близо до душата ми зове
непреоткритото,
прикрито сиво, 

делнично безумие...

Просторно тичащи,

несътворени светове,
препускат във съня ми,
мигащо очите ми отворил!

И търся в дебрите на своето сърце,
Съдбата си на живо бездихание,
Душа в Душата да съзре,
копнежно топли, топли длани…

О,време на изгубени,
намерени странствувания,
някъде от миналото те съзрях,
потърсих във сърце,

сърцето ми,
туптящо живото
и взрях се в  Сътвореното
усещайки, едно единствено сърце! 





Няма коментари:

Публикуване на коментар