четвъртък, 8 февруари 2018 г.

***

Здравей ,
Ще ти пиша кратки изречения, без да се обяснявам много.. Искам спокойно,без емоция да прочетеш това писмо. Написах стих за теб. През деня беше..Навлажниха ми се очите..
Далече си ...какво от това..
Написах хиляди други неща..които не знаеш..
И въпреки всичко...
ВИНАГИ СЪМ ТЕ ОБИЧАЛА..!!!
Никога няма да те видя..
И ПАК ТЕ ОБИЧАМ!!..
Кой би обичал така..
Никой..
Тихо, кротко съм те прегръщала...скритом...
Както и да е.. Като куче съм..Обичам до край!..
Нищо не искам от теб !!!
Остави ме да те обичам, както си знам..
Няма по-тъпо нещо от едностранната любов..
Всичко ми е ясно, но Ти си в мен! Не мога да те махна! Обичам те без да има смисъл, обяснение, надежда..логика,.. но не ми пука!?
Беше ми писал..”Искам някой да ме обича безрезервно”..
Ето, така те обичам..Че и още по неадекватно...Такава съм..Едногамна..Ти си моето едногамие!
Това е!..Повече за обичане, дума няма да обеля..
За това си има..утре..

Написах ти писмо...прилича на стих....


Няма коментари:

Публикуване на коментар