сряда, 5 август 2015 г.

***

Утринта на утрото ми
чаша чай без мляко
с нещо по различна
синьото небесно
морското променливо
утрин излегнала се мързеливо
топла
грапавото стихо приютила
или кафе
солено-сладко
захариново
картина от съня
безстойностен
със вкус на сладолед
по устните ти.
Влюбена съм в тях
забравих своите
шоколадово ми е със теб
вятъра оседлан наднича
преди да се превърне в разтопено
слънце
в маковите поляни
на нашето осъвременено
прокълнато време
което оседлавахме
през нощите
след Брамсови симфонии
щурците
заглушили
забраненото прегърнали
спасително
загубени във любовта
възбудена
от толкова шумящо бели листи.
Различно ми е с теб
нирвана си
ти сладострастно утро
бризов чучур
след безводието
от човешки недоразумения
разпънали плътта си
от преяждане.
Бъди ми славей,
розата съм твоя
неразлистила мастилени ухания
със готическата маска
на една безумно ярка
снеговита женска същност.






Няма коментари:

Публикуване на коментар