неделя, 1 март 2015 г.

***

   


    Във някакво квартално заведение коктейл поръчах и замрях, не, нямах вдъхновение, за свободата закопнях.
   Навъсих вежди и поръчах, грах супа, после метакса. 
На пода някаква цигара блестеше с ярка светлина.
Май беше фас, огниво жарко, набрах сигнала към помощта.
  -112 мили хора, спасете ме, че съм в беда!
Написах фас и се досетих, цигари нямам, имам си коктейл. 
Поръчах още стек и скара, за всички в бара, за късмет.
Навъсен келнера ме стрелка със поглед силно притеснен.
  - Добре съм...казвам  - Дай два сока, седни да пийнеш нещо с мен.
Приседна момчурляка, ко да прави, пристисна клъчки и замря.
 -Не бой се - викам му - Дай две цигари, да поговорим за снега.
-Какъв ти сняг?- се пули онзи- Вън пролетно кипи града..
А аз му думам:
 - Стой, не бой се, пий сок, че вънка заваля.
Извадих телефончето си клето, направих селфи,
 -Ей ме на...
Във сянката на чашата се крия, нишан оставих за следа...


написано, в момент на огромно напрежение!




Няма коментари:

Публикуване на коментар