събота, 7 февруари 2015 г.

***

Приседни до мен,
момичето-спирала те очаква
в света на стълбите,
приели формата  на идол– етюд от мрака.
Ехидна арогантност или плахост,
плавно съзерцание, като претопено злато
във  крехкото пространство на материята,
приливащо от въздух и неистови копнежи,
в оная дълбина, пречистила ме в хаоса от мисли,
пренаредили пъзела на самотата.

До мен недей присяда,
влажна съм и хлъзгава-проекция на ангел.
Жаден ручей, любовен вектор,
все така в сърцето ти заключен,
едно забравено усещане за полет,
треви и пъстри пеперуди в съцветията на душата.

Изящна маска от безцветия, 
родена в гларусово лято,
внезапно онемяло от безсилие
рисуващо звезди до изнемога.

До мене приседни,
аз ничиите клони разлюлявам,
събличам самотата. Стопявам се в росата
на голата си същност от екстаз и болка.
И те превъзмогвам.




Няма коментари:

Публикуване на коментар