сряда, 7 януари 2015 г.

Писмо

Най-прекрасното чувство на света - да си влюбен!
Събира всичко на едно място ... щастието, настроението и всичко
от което имаш нужда, за да се почувстваш жив! 
ОБИЧАМ ТЕ ...толкова много те обичам!
Всичко, което правиш или казваш ...всичко свързано с теб!
Обичам очите ти, обичам устните ти ...обожавам те! 
 Всяка сутрин се събуждам с мисълта за теб,
а вечер си лягам с усмивката ти, която не излиза от съзнанието и
мислите ми ... липсваш ми от момента, в който се изгубиш от погледа ми.
Обичам те, а нима има нещо по-прекрасно от любовта? 
Обичам гъдела в корема си, когато си с мен.
 Обичам дори всяка секунда когато съм до теб и слушам гласа ти ... 
светът сякаш е друг - никой не съществува за мен освен теб!
Няма нищо, което да искам  да обичам повече от теб!
Обичам те повече от целия свят и още толкова!
Просто поглеждам в дълбоките ти очи и там откривам себе си и своето щастие!...





Няма коментари:

Публикуване на коментар