петък, 30 януари 2015 г.

***

    Колода тишина в спретнатия свят на едно следобедно мълчание.
Уловени думи между разстояния обречени очаквания.
Вик за нежност, разтопен в едно мъгливо, ветровито предизвестие, омагьосано от само себе си, като картина старовремие обвита в патина.
    Съчинявам думи , улавям думи, думите са мигачите от междузвездните галактики, спускат се в съзнанието и образуват мисли. Представление от съзвездия в невидимите светове на подсъзнанието. 
Плетеница завихряне, отражение от световете безмисленост, в който потъва следобеда на една преродена амфибия, или амброзия, медна капка, жертвено животно или каквото там ви хареса, доизмислете ме.
    Потръпвам...Чудото безмълвно те обгръща...По топъл от въздушен океан си ...Дъждовна капка съм, а ти си облак, най-чаканото чудо в моя сън...
Привижда ми се откровение, демонът в мен иска постоянство…
   Устните ти са горещи ,страстни ,тръпнещи, жадуващи....всячески се стремиш да не се издадеш...аромата ти нежно ме прегръща, обливаш ме с топла светлина...
В просъница съзнанието улавя ритъма на словосъчитание от думи, избуяли между облаците като макове..макове ли са..или опиат, наркоза, умопомрачение…
   Гърдите ми Атласките планини ли са или устните ти палят клади по върховете на Галаад?
   Землемория мълви, магьоснико от ледените глетчери, бедрата ми са между твоите, потръпват, сърна ли бях или кошута преди да ме обладаеш диво, уловена в примката на ненаситното желание скрито в слабините ми.
   Екстаза на плачката уловила мъчителя, екстаза на сетивата пронизал междуречието като сътворение.
   Шептиш името ми…глухо , първично, скриптящо, безумно, умираш за себе си погубен повече отколкото си дръзнал да мечтаеш и задоволен като мен, до завършеност в която сме се погубили.
 Кой ни издяла такива? Кому е нужно нашето кратковременно присъствие, бездуховно, похотливо, искащо, любов ли е това, какво е любовта.
 Кладенец в който нашепваме мечтите си,лудост в която крием кутията на Пандора.    Пламенност в която изгаряме…
 Произлезли сме от птиците…Птици ли сме или…подобие на Твореца, сътворил ни досуш като Него...
  Тогава кой е Той?....
  Кажи ми …искам да го опозная, за да разбера себе си…



Няма коментари:

Публикуване на коментар