петък, 7 ноември 2014 г.

***

Прераждам се от хиляди животи,
кълбо от мълнии зазидани във времето,
на колосите в сенките долинни
гръмовно мрака с тъмното се слива.

Безумно глухо шепота струи в руините,
пророчествата грачат уродливи 
във маските на лъскави чудовища.

Човешкото намирам изсушено,
болезнено простенващо,
жестоко изкривено,
на истината сложило разпятие.

Предсмъртна обич стигнала предела,
о свят живот, бездомен ореол от звездна прана.

Море, поглъщай синевата на моята невинна същност,
ти слабостта ми превърни в зовяща сила,
от слънцето грабни пречистеното бяло злато,
вълните  потопи във огнения залез.

Изригвай ти любов,
живей, не се предавай, луна като корал
в душите съживявай.

Крилете ми са бели ледове,
ти моя орис във оковите ми светиш,
хармония дарява ми нощта.

Ти Господи прости ми греховете...




1 коментар: