четвъртък, 7 август 2014 г.

***

     


Прозрачна тишина, щурците внезапно замлъкнаха,  морето полюшкваше тъмни води , босите ми крака потъваха в мокрия пясък. 
     Толкова дълго бях чакала мига. Този бряг така познат. Очертанията губещи се в тъмнината, луната, елипса пустинно надничаше мъглива, празна, като забулено лице на грешница. Далечни звезди. Очарованието изчезна. Затворих очи. Тишина и екот. 
   Гласът ти в далекото чезнещ и тих, твоя глас. Морето ме погледна с досада. Бавно отдалечи хоризонта за да ми докаже, че земята е кръгла. Полунощ. 
    Караваната изглежда самотна, мижавата лампа отпред треперливо клати кандилото на светлинното недоразумение, пазещо ни от някого.
     Мокра съм. Влагата капе по косите ми, замръзвам.
     Спящи мъже с дъх на желание, какавиди, пеперудите в тях смълчани треперят между яките им бедра. 
     Искам да те чувам. Аз съм. Не, не казвай, че морето е шибано, то е истинско, световете в него са като пояси в луните на планетарните простори, по тях се спускат ангелите, влюбени в котвената същност на необозримото. 
      Полунощ е. Времето не лети.
      Говорим.  
      Мълчим. 
       Въздишка, хиляди пъти заглушена от съдбата. 
       Помня, ти знаеш ли?
       Да, знаеш. Гледай ме, аз съм. Толкова е топло сърцето ми. Почти до твоето. Някъде там, между бреговете на сенките, претичващи между сенки, над сенки. 
        Преобразява се наоколо, влагата загубва перления цвят, обвива ме в сребрист воал от синкави кристали.
       Чуваш ли ме? Усмирена и твоя.
       Утре. Поглеждам телефона. 00. 36 мин.
       Говорихме дълго.
       Ти изчезна. 
       Проблесна фар посред ничия земя. 
       Огледах се. 
       Часовника пое към утрото.
       Изгубих се в плаващите пясъци на нищото, което бе приютило любовта ми.
        Вълните утихнаха.
        Нощта в часа на Бика.
        Моята нощ с теб Море...


Няма коментари:

Публикуване на коментар