неделя, 27 юли 2014 г.

Летописи

Морето все във орбита кръжи
от страст задъхано към нимфа колеблива..
хоризонта неизбежно приземява
с въздишка мрака здрача приютява...

И тези устни с дъх на кедър
извиращи от твоя дъх,
и този стон от нежна флейта,
тиха песен
осъдена за мене да звучи в далечното 
на най-далечните луни..

Безумно ти ме облада,
по гола от кристала бях
изля над мене огнена жарава
потънал в моята забрава...

Ти приказно видение от нощните ми бдения,
ти мое пиршество от плът и кръв,
ръцете ти са огнени грифони,
бедрата ти лиани от материя...

Пий моите устни ненаситен земен мъж...
погубвай ме със алчността си дива
пустинен кехлибар в недрата на земята..

Магия съм, а не жена
ела сред дъхавите ми обятия,
във мрежата на тъмните вибрации,
вземи и моите гърди
там устните си ти сложи
печат накрая положи
сред нивите от галещи сълзи
невидим после остани
стопен в мъглата на забравата
ти моя притча от лъчи
в следобедната сянка на моравата...


Няма коментари:

Публикуване на коментар