понеделник, 23 юни 2014 г.

***


Хѐле...
...съм нещотърсач...
И богиня по призвание.
Ласкав юлски житен клас,
свит в световната неволя.
В поетичните среди
многостен съм, с прави ъгли,
на художественния фасон
дорисувах щрихи нови.
Хубавица чудноморска,
от архивния албум,
нова мода по Фелини,
като в италиански филм,
Обожатели духовни
няколко кохорти днес.
Падат си по мен мнозина,
аз съм дама със финес.
Ако някой ще умира,
нека е в потаен ден.
Утре съм на скара-бира
 в Бъкингамския дворец,
Лорда ми намигна в ляво,
със огромен диАмент.
Ще го пипна черноморски,
със душевен  архо стон,
мойто слово вий го знайте,
по опасно опасно е от ...трен.
Ще съм херцогиня зная, 
после ще съм със корона,
Абе… вие си потрайте
ще съм пак Анна на трона! J

хѐле — некласифицирана дума (тип 500)
трен— ост. влак




Няма коментари:

Публикуване на коментар