понеделник, 5 май 2014 г.

***



Дъхът ми те пари с най любовния плам,
тая ласка е кула вълшебна
аз съм обич- ти драма. 
А отгоре поле,
липсва само раздираща рана...

Все дъждовно продънено сиво небе,
зеленика прогизнала, празни планети,
сивоока и хлъзгава кал…чернозем...
облак с вкус на дъги многоцветни...

Блясва нейде светкавица.
Лик от някакъв срив.
Планетарните сблъсъци.
Диагноза всемирна...
Ти защо си до мен.
Таз целувка е взрив.
А ръцете ти палави все потъват във мене.

Дай ми устните мъжки тъй жадни за плен,
мойте нежни целувки са сочни.
Най нектарно потича сок от цъфнал бадем,
и дъха ти превръща се в цвете.

Тишината поглъща паралелния свят.
Топъл лъх се изля на гръдта ми.
Моя пролет си ти, усмирено море,
нощна тайна настръхнала в мене... 


Няма коментари:

Публикуване на коментар