понеделник, 7 април 2014 г.

Очаквам те Боже

Ех, Боже, ех, Боже..
И аз съм човек!
Превивам сърцето си.
Толкова мога.
Но дишам и пиша ти стих,
дано да погледнеш към мойта прокоба,
дано да се сетиш за мен.

Загивам сама в тишината порутена,
греха ме убива без смисъл, без жал.
Примирам от  ужас и стена замръзнала,
но още съм жива, и дишам
и дишам... едвам...

Искам да вярвам във Тебе, 
мой Боже,
искам да вярвам,
че ти си светлика,
запалил в душите любов.
Искам да пазя най-святата истина...
За кръста ти. Жертвено нов.

Премалям от рани.
И сълзите бягат.
Сурово е времето знам.
Във святост пребъдвам ли?
Опитах, но паднах. Толкова мога.
Човек съм.  И още съм жива.


Побързай, аз дишам. 
Във бездна живея.
Къде ли се губиш в нощта.
Прости ми Иисусе,
нали ме обичаш.
Очаквам те Боже,...
СЕГА!



Няма коментари:

Публикуване на коментар