събота, 26 октомври 2013 г.

Ангел

Не не, не плача аз съм ангел,
загубих се зареян в небесата,
във облак от любов се блъснах
политнах
паднах на земята.
А раят там...
И ада там...
В едно събрани небосклони...
Във свят от тъмни снегове,
орисани да бъдат вечно бели...
Не не не плача,
срещнах любовта...
Събудих се в обвивка тленна...
Целунах тези водопадни сърчица,
във детските лица изписали поеми.
Летях над себе си прогонил мрака,
бях семе в цъфналата степ,
вълна от обич бях накрая,
преди да стана пак...човек.
А днес съм болка...
От възторга...
Заключен в живия живот.
И моля се на Бог.
Отново.
Да бъда плод от него взет.
Да бъда огън от надежда.
Крила на птица.
Водоскок.
Преди да тръгна се покланям.
На теб Любов.
Родила в мен безплътния страдалец,
от ласката на обич в цвете прероден...


Няма коментари:

Публикуване на коментар