петък, 5 юли 2013 г.

Белия лоцман

Има такива дни, нямо е отвътре ми. Ококорени дни, които упорито се вглеждат във мен.
Не ми е самотно, мъчително ми е. Нещо пълзи към мен, тънка паяжина оплита съзнанието ми, настървено ме ръфа отвътре самотната паст на егото. Защо съм такава? Причина винаги има. Как да потъна в дълбините на дните отминали, да ги напълня със съдържание и да изплувам над тях. Лоцман ми е нужен, да ме преведе през рифовете на ежедневните терзания и да отбележи на картата пролома между скалите, в които съм се разбивала след всеки вопъл на душата ми, очаквайки спасителния бряг.Съществува ли такъв? Илюзорно съм избрала, че го има, за да не изпадам в паника.

Няма лоцман.

Делфин съм, имам сонари, живота продължава, морето ми дава сила.


Няма коментари:

Публикуване на коментар