вторник, 30 юли 2013 г.

Жегавото

Ще има време за следобедно кафе,
задряма котката пред прага на вратата ми,
сърдито грее изуменото небе
а аз си пийвам метаксата ми.
И не че мислите ми не летят към теб,
а погледа ми тича по чукарите,
такова ми е шоколадово сега,
учудено ме гледат котараните.
А ти си там край моето море,
как гали те ветрецът бризолятно,
танцувам мислено със пеперудени криле,
редя желания премислени стократно.
Потичай там край моя бряг,
играй с вълните ми разпенени,
но щом дочуеш оня звън камбанков,
веднага долети при мене ти.
Ще ти приготвя фрикасе от бяла пепел
поръсена със мащерка от двора ми,
виното ще е шардоне, 
китарата ми  вече е настроена.
Ще е прохладно тази нощ, 
в полетата със мидените спомени.
Остава само да поръчам сладолед,
но няма да е в този ден съдбовен.



Няма коментари:

Публикуване на коментар