петък, 7 юни 2013 г.

Поетка в изолирана среда


Драс драс драс.
Написах стих.
Небеса, полета, чудеса,
душата ми, играта ми, нощта,
любов е това, не е шега.
Простори, обиржийски стан,
поезия на път без срам,
безброй роящи се звезди
и две дузини красоти.
Фасони ах, тегоби злостни,
написах всичко все за вас,
четете ме и ме множете,
но дайте някой лев за квас,
че ми се ще да съм платена,
напук на смъртния ми стон.
За Бога пиша всеки ден,
редя поеми, епики и оди,
напук на дивите народи,
безсмъртието в мен живее
кой може да ми го отнеме.
Творя задъхана стихия,
напук на тая орисия
Поезия ви подарявам,
това ще ви открия...
И все за вас, за вас, за вас,
шептя ви в рими и рефрени
омайвам ви в потаен час.
Не съм Сафо, но на колене
ми пада всеки ден Антон
/Павлович Чехов/.
Затуй съм горделивата поетка,
записах се във вечността,
за днес ви стигат стиховете
напук на всичките поети.
/колегите да прощават/


Няма коментари:

Публикуване на коментар