сряда, 19 юни 2013 г.

Писмо от една позната


Не се сбогувам,
тръгнах си отдавна,
с последните напеви на дъжда,
в самотната гълчава на тълпата,
невярваща във чудото на любовта.

Полета от събудени надежди
превиват отмаляла гръд,
танцува вятъра в косите ти,
сребрее непотърсен кръстопът.

И нищо не е вечно,
забравени са  белите отблясъци
на фара помъдрял.
Погубени, умиращи надежди,
във залива, за ласка закопнял.

Не ме видя, но ме позна,
когато в теб сърцето заговори.
Отмира и последната вълна,
в тъмнеещите небосклони.

А вътре в мен,
несътворена нимфа
от подводни светове,
от болка сътворената умора,
потъва в райски светове.

Сграбчи  ме,
убийствено ме приюти.
Не съжалявай,
днес съм нереална,
като мига във нечие сърце.

Позната, непозната,
там останах,
вградена сянка,
теб позната
залутана сред залезни води.




Няма коментари:

Публикуване на коментар