четвъртък, 21 март 2013 г.

Третото кафе


Пролетно се приземих
днеска съм отворена за стих,
 в джезвето  сложих най- отбраното кафе
да си направя третото за днес фрапе.
Каймакът ме догони във тъмно соаре,
в очакване  заскача доброто ми сърце,
а на вратата  чака гостенин висок,
оказа се най-ретро, красив и синеок,
направо от екрана на френския шансон,
ах боже, що ми стана видях  Ален Делон,
от радост  занемял по мойте красоти
отскочи от екрана в следобедния прах
сащисан  връхлетя  ми,
по френски талантлив,
направо ме подлуди със погледа си див.
Кафе веднага завъртях за двама,
направих пирует,
с целувки го обсипах навред, навред, навред.
И пихме шербетлията фрапе и лимонада,
и хапнахме локуми, такава изненада.
След туй го щракнах на портрет
а после ще го пусна в нета,
напук на цялата планета!








Няма коментари:

Публикуване на коментар