петък, 1 февруари 2013 г.

Приказна жена


Преди да се родя съм те обичала,
затова за мене празник си в самотния ми ден,
комета съм, случайно преминавам през съня ти,
прераждам те тревожно в сияние за мен.
Съдбовен знак съм,
любовно приютил те,
кометите зареждат със смисъл жив,
енергията жизнена попивай,
сънуваното чудо преоткрий,
че днес съм тук,
изпивай ме до дъно,
а после ме люби като насън,
в предишните ми мигове щастливи,
носи ме  прималяла в мъжката си гръд .
И после ми вмени вината,
за любовта ми - приказна жена,
която през живота ти премина,
оставяйки след себе си следа!
Сега ме прегърни,
дари ми време,
гърдите ми са розови сълзи,
поемай жадно,
не жали ме,
изгарям в луд копнеж по твоите очи.
По  устните ти алчни, диви,
до болка впити  в тялото ми днес,
побързай, дрехите ми огнени събличай,
гаси пожара ми  със мъжкият си стон парлив.
И в приказка отново превърни ме,
във сбъдната вселена от любов,
усещайки те в себе си поемам
звездният ти  накит - благослов!






Няма коментари:

Публикуване на коментар