петък, 17 октомври 2014 г.

никаквото

Нощ денувам,
Яворов къде е?
Стълба все нагоре, после нанадоле...
Перлен свят покрит със сто неволи,
пясък в чепиците, люспи във зениците.
Чакам либе моста за премине,
чакам …есента да си замине.
Толкова огньове днес запалих,
плисна слънце
аз не се удавих.
Облаците в синьо оживяха,
морското във мен раздвижи мрака.
Цяла ескадрила от комари,
искаше лицето ми да пали.
Заиграх се в локвичката кална,
огледално в мен погледна светофара.
Пропътувах пътища незнайни.
Преоткрих нечаканите тайни.
Спънах се на прага на вратата,
тъй е, като кабел злостен мене чака.
Врътнах няколко масура къдри,
кеф ми стана с таз коса пречудна.
А сега..сега ще лапна нещо вкусно.
Хрускам някакви пилети омазнени.
Днес не съм богиня ...ко ми дреме...


Няма коментари:

Публикуване на коментар