петък, 29 август 2014 г.

***


Желание съм, трепет извечен скрит между няколко  докосвания...
Не ме оставяй сама тая нощ…
Времето е като преди покоя да  приласкае любовта на морето и да се взриви в сянката на бедрата ми…
Трептя, аз съм брега на мълчанието...
Поискай ме, ще  бъда твое пясъчно видение, гальовна милувка в мига на пулсиращата ти мъжественост...
Притихнаха щурците, целувам устните ти, сухи и горещи пламнали от желание...
Спотайва се тишината и блясва мълния...
Женственото ми покритие изтънява в прегръдките на мощната вълна…
Прилива поглъща алчно дъха на телата ,за да посрещне утрото  сред пяната на въжделенната наслада, в най дивия откос несбъднато безмълвие в което се потапя мрака на съдбовното...
Събирай капките със устни, пий от  моите сълзи, утихни в съня на хилядите стонове, в отчаяната милувка на поредната вълна...


Усещай ме...аз съм сълзата на морето...твоята сълза...усещай морето на желанията...


Няма коментари:

Публикуване на коментар