неделя, 30 март 2014 г.

Нощни хоризонти


Божия план  за мен е функция на неизвестното, защото той не се открива на всеки, това са тайни, които търсим цял живот. Ако си мислим, че имаме отговора, заблуждаваме се, защото съвършенното знание не е открито никому, освен на Богочовека Христос, а ние сме бледи подобия на Идещия в Слава. И какво е греха? Тъмна сянка от естеството на плътта.  Да, Вярата в Бог изгради в мен търпение, даде ми сила, осоли я със сълзите ми, освети я в болката ми, прегърна сянката, в която се превърнах....щастие...да, зная какво е...то е любов, в която гориш в пламъка на пламъците, то е цветец, ухаещ на извори, то е чистота, когато слееш ароматите си с потта на любимия, то е дори мига смях, в който чоплите семки на кея и храните лебедите с кроасани...то е топлия дъх в мразовита нощ, преди да нахълта мрака на раздялата...то е най-човешкия вик от любов, в който Бог намира своята най-свята истина, дар от Слава!

Няма коментари:

Публикуване на коментар