сряда, 5 юни 2013 г.

Единствено за теб

Не се насищай с мен
като трапеза съм,
която всеки ден е нова,
ще те нахраня с благодат,
красива съм като поема.
Различна ще съм всеки ден
за теб.
На прага ще те срещна
изморен,
с чело помръкнало
от тежки мисли.
Ще бъда топъл цвят,
за теб.
Сърцето ти да се отпусне.
Ще влея силно питие,
виното е като кръвта ми,
пенливо е, като море.
Солта затваря всички рани.
Преди да те целуна
ще прошепна:
"Ти страннико,
 утеха ми бъди,
тъй дълго скитах,
ето те, дойде си
завинаги при мене остани."
Да досънуваме несбъднатото,
преди Вселената да се смали
и мрака на греха ни тъмен,
в уханен цвят да се стопи.
Във утрото ще ме намериш,
отразена,
завършен огледален звездолет.
Повярвай ми,
Мечтание се казвам,
аз съм Желание
единствено за теб.





Няма коментари:

Публикуване на коментар